10 Comments


  1. tahun 2010 dulu dh pergi kesini ….bila lagi nak pi tak tau laaa

    Reply
    • admin

      mai la lagi.. 🙂

      Reply

  2. Padang Beras Bakar? nice name.. rasa cam nak lawat la pulak.

    Reply
    • admin

      tempat yg wajib dilawati di langkawi selain makam mahsuri.. 🙂

      Reply

  3. syok pegi langkawi nih dulu… enjoyyy

    Reply
    • admin

      yela..lg2 kalo pi ngn kawan2..mmg best 🙂

      Reply

  4. Assalam…
    Langkawi, panas tempatnya. Dulu masa sekolah ada buat rombongan ke sana. Balik je terus suara tak ada..sama panas macam kat Perlis.Tahun 2008 pi sana, ok sikit. Teringin nak pi lagi. Dulu rasanya makam mahsuri tak kena bayaran tapi la ni dah kena bayar kan? Nak melawat kubur pun kena bayar ke?
    iza recently posted..Pulau Pangkor 2012.My Profile

    Reply
    • admin

      Langkawi mmg panas sbb kat tgh2 laut..tp rata2 belah utara mmg panas..hehe..kalo x biasa mmg leh demam

      Skang ni makam tu dah dimodenkan..bayaran dikenakan untuk penari tradisional dan pekerja2 yg menjaga di situ..dlm 5 rnggit rasanya kalo x silap.. 🙂

      Reply

  5. Padang Matsirat tak jejak lagi.. hik3..
    insyaAllah jika akan kesana kemungkinan
    akan menghubungi saudara..

    Reply
    • admin

      ok jer..tiada maslah.. 🙂

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge