16 Comments


  1. Makin bertambah senarai dah hadiah :)
    Semua kacak2.. hehehe

    Reply
    • admin

      kalo up lagik hadiah sampai 1k..mmg kacak..hehe

      Reply

  2. waw makin sensasi lelaki kacak ni
    moga berjaya semua
    auc dot com recently posted..Fatwa Tentang April FoolMy Profile

    Reply
    • admin

      fenomena lelaki kacak melanda malaya..hehe

      Reply

  3. orang ke-60 sertai contest ni..terasa lambat pula..hehe.. kalau saya dapat hadiah nombor satu tu.. melompat habis tak sudah la ni. haha
    Naziman recently posted..Rahsia SEO google terbesar yang baru saya temuiMy Profile

    Reply
    • admin

      ade harapan bro dpt no.1..hehe

      Reply

  4. wow! dah 60 orang…hari tu titan cakap sampai fasa 2 jer…tak tau de berapa fasa yg dia target..agaknye kalau smpai 100 orang, mau dia up jadi 1k…

    pe2pun, semuanya kacak2 dan cun! =)
    hafizmd recently posted..Kahwin. Bantahan & Tak Pasti. Apa Nak Buat?My Profile

    Reply
    • admin

      cabaran mkin hebat..hadiah ptut ditingkatkan..hehe

      Reply

  5. Wah ramai yang dah turut serta cabaran ini. Selamat berjaya kepada semua yang turut serta. Selamat berjuang/\.
    Fahmi Raazali recently posted..Lelaki Kacak, Jom Heboh, dan Perempuan CantikMy Profile

    Reply
    • admin

      makin lama makin meriah menguji kehebatan skill seo msing2..hehe

      Reply

  6. Emm pictb tak ada tempat doh di hati google…
    Hafizul recently posted..Karnival PekerjaanMy Profile

    Reply
    • admin

      xpa..cuba ag.. :)

      Reply

  7. la jebeng otai ke…

    Reply

    • bkn la..die partner jer..hehe

      Reply

  8. semua kacak2.. huhuhuhu

    Reply

  9. ramainye lelaki kacak, persaingan terlalu sengit :)
    Shahrul recently posted..Teringin Nak Mengembara Seperti DenaihatiMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge